Re: elist, epoczta, ekorespondencja, ebiznes, ehandel, ekupiec, ehandlowiec, esprzedawca, esprzedaz, eserwis, epodpis, edokument, egospodarka, estrona, ewitryna, eadres, EMAJSTER, @=et, ePoland, e-listy ...

Autor: Marek Gruszecki (grucha_at_iname.com)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 20:38:23 MET DST

Expert <expert_at_friko.onet.pl> stworzył(a):
>Rozumiem ze to Palanctwo czerpiesz z lektury e-tykiety

Z lektury netykiety to wiem o takiej waznej rzeczy ze pisanie nie na
temat, jest zle. A tym bardziej pisanie nie na temat i to w ilosciach
przekraczajacych 200 linijek.

Pozatym ja szary czlowiek jestem "za glupi" na rozmowy z takim EXPERTEM w
dziedzinie dobrego wychowania jak ty, dlatego nie zamierzam wiecej z toba
dyskutowac.

>i nie wciskaj kitu , napisz na temat
W pisaniu na "temat" ty jestes mistrzem !

--
Automatyczny wciskacz kitu.