Re: to znowu ja

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_pse.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 12:07:23 MET DST

Paweł Skoczylas wrote:

> Hej jestem tu nowy, mamkilka pytan;

Moja drobna sugestia: jak masz kilka różnych problemów, wysyłaj je w oddzielnych
postach (a czasami w różnych grupach, np. pl.comp.os.winnt, pl.comp.os.linux) i
_nadawaj_adekwatne_do_zawartości_tematy_.

> 4.
> Przed Ostatni problem.
> Posiadam plyte glowna falgpointa columbia bx oparta na intelu )plyta jest
> bezzworkowa)
> Chacialem podkrecic swojego procka celerona 333 Mhz. Zwiekszylem mu
> magistrale z 66 do 80 z czyms przy mnozniku 5x proc poszedl na 416 Mhz,
> ladnie dzial, nie wieszal sie w dosie ! ale po odpaleniu winzgrozy 98, comp
> pochodzil troche i sie powiesil, po restarcie na dysku nie pozostalo nic co
> mozna by nazwac danymi :)

Wyłacz UDMA w BIOS-ie i... poczytaj trochę na temat podkręcania. :) Jest to
jeden z najczęściej pojawiajacych się tematów na tej liście.

> [...]
> poradzil sobie z odzyskaniem danych, Dzialo sie tak za kazym razem jak
> probowlaem podkrecic procka. Po zainstalowaniu win nt 4.0 wszystko dziala
> jak nalezy, nic sie nie wiesza. Jak mozna podkrecic procka przez zwiekszenie
> szybkosci magistarli do 100 Mhz (chce wykorzystac moje dim 100 ) przy
> zmniejszeniu mnoznika. Do ilu wytrzyma moj procesor ? W mojej plycie nie da
> sie zwiekszyc mnoznika do 100 przy celeronie, plyta obsluguej celerony do
> 333, a pentium II do 500 Mhz, Moze nalezy jednak zwiekszyc czestotliwos na

Mnożnik masz zablokowany, nie zmienisz go. Możesz tylko manipulować
częstotliwościš magistrali i (być może) napięciem na procesorze.

Pozdrawiam i powodzenia!

Artur