Re: komputer sie wiesza przy starcie :(

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 10:50:25 MET DST

zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> wrote:
: On Mon, 21 Jun 1999 18:52:21 +0200, Artur Czeczko <Artur.Czeczko_at_pse.pl>
: wrote:

: [...]
:>dysku wszystko jest ok. Przypuszczam, ze tu chodzi o tym partycji, jaki
:>ustawialem (Win95 FAT32 (LBA) - co to takiego? Czym sie rozni od tego bez
:>LBA? O co tu chodzi z tymi wszystkimi typami???).

To, co napisałeś, rozjaśniło mi trochę w głowie. Wobec tego mam jeszcze
jedno pytanie: czy partycja, która mieści się w 1023 cylindrach
może być FAT32 LBA lub FAT16 LBA? U mnie były - i na razie to właśnie
podejrzewam o przyczynę moich kłopotów z komputerem.

[...]
: rozszerzona musi byc z kolei ExtendedX. nie wiem natomiast, jak to
: wyglada z partycjami innymi niz windziane.

Linux działa dobrze, jak mu się poustawia jakkolwiek. :) Z jednym
wyjątkiem (na razie tylko ten zauważyłem): program instalacyjny
RedHata 5.2 nie działa, jeśli partycja extended jest Win95 extended...
Na czas instalacji trzeba to przestawić.

Dzięki wielkie

Artur