Re: komputer sie wiesza przy starcie :(

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 00:54:38 MET DST

On 23 Jun 1999 08:50:25 GMT, Artur Czeczko <artur.czeczko_at_pse.pl> wrote:

>zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> wrote:
>: On Mon, 21 Jun 1999 18:52:21 +0200, Artur Czeczko <Artur.Czeczko_at_pse.pl>
>: wrote:
>
>: [...]
>:>dysku wszystko jest ok. Przypuszczam, ze tu chodzi o tym partycji, jaki
>:>ustawialem (Win95 FAT32 (LBA) - co to takiego? Czym sie rozni od tego bez
>:>LBA? O co tu chodzi z tymi wszystkimi typami???).
>
>To, co napisałeś, rozjaśniło mi trochę w głowie. Wobec tego mam jeszcze
>jedno pytanie: czy partycja, która mieści się w 1023 cylindrach
> [...]

w sumie to moze byc. bo ta fat32x to tylko ma dodana obsluge partycji
powyzej 1023 cylindra. wiec nie powinno byc problemu.
wiesz, w sumie to to calkiem jest pokrecone i zamotane. bo ja z kolei na
dysku 12gb mam zalozona partycje ExtendedX (ktora sie konczy powyzej
1023 cyl.), a w niej mam partycje fat32. i teoretycznie powinna byc ona
fat32X, ale nie jest. i co? i dziala. mlyn i kaszana totalna.
a powiedz mi jeszcze: masz zainstalowanego nu? i ktora wersje? bo ja mam
nu 3.0. no i mam taki bol, ze jak chce ndd sprawdzac te partycje powyzej
1023 cyl. to mi krzyczy, ze dysk jest zle skonfigurowany. dopiero jak w
rejestrze ustawie opcje nolba=1, wtedy ndd dziala. i jestem ciekaw, czy
nu4.0 tez taki blad bedzie wyrzucal.

zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl (20 MB)
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq