Re: Easy CD Creator niszczy plytki :-((((((

Autor: Jaskinia Informatykow (wbsw_at_pop.up.gov.pl)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 14:10:24 MET DST

On Sun, 20 Jun 1999 22:58:55 GMT, "Yellow" <yellow_at_techno.pl> wrote:

Dzieki za odzew, (to ja, tylko z pracy :-))

>Duzo porad jest na stronach HP o nagrywarkach no i wszedzie w sieci.

Dzieki, zajrze.

>Pisze tak, bo problem jest bardzo szeroki i moze miec wiele przyczyn.
>
>Na pewno wylacz wszelkie APMy i inne tego typu pierdy oraz wygaszacze
>ekranu, jesli jeszcze je masz...

Nic takiego nie jest wlaczone.

>Jesli piszesz, ze to zawsze 10% przy 2x, to jest to czas ok. 4 minut,
>sprawdz co moze sie odpalac po kilku minutach bezczynnosci. Wylacz
>rezydenty, np. antywiruchy i inne.

No, nie zawsze przy 10%. Jesli ustawie, zeby program zamykal sesje i
plytke, to nagrywa sie do konca, ale nic nie zamyka i zawartosci
plytki nie widac, nawet na nagrywarce (Tzn. widac sesje i sciezki pod
programem do nagrywania, ale nic ponadto). Recznie plytek zamknac sie
nie da.

>Popatrz w rejestry tu:
>
>HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
>
>i ponizej i sprawdz co sie odpala. Jesli nie chcesz usuwac wartosci, przed
>sciezka dopisz REM.

Na komputerze z nagrywarka chodzi klient Netware, ale nic z tego kompa
nie jest ciagniete, ani w ogole nic robione - nie loguje sie, kiedy
nagrywam.

Co ciekawe, kopiowanie CD-CD idzie bez problemow. ?????

Jeszcze raz dzieki za odzew,
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

--