Easy CD Creator niszczy plytki :-((((((

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 16:58:19 MET DST

Witam!
Problem jak w temacie. Program nie chce palic plytek z dysku: po max
10% nagrania wyskakuje "buffer underrun" i kupa, niezaleznie, czy
zgrywam z image`u czy bezposrednio. Jesli kaze mu zamknac plytke, to
owszem, nagra wszystko, ale plytka nie jest widziana przez nic - nawet
przez nagrywarke. Reczne zamykanie sesji i dysku nic nie daje :-( -
wywala, ze nie moze nic zrobic i ze juz nie bede mogl nic na dysku
zapisac. OK, nie chce nic zapisywac, chce tylko, zeby mozna bylo
odczytac to, co zapisane! Niestety, nic z tego. CDR [Dysan x2x2x6
ATAPI] jest podpiety sam na secondary, na primary dwa dyski, swap
staly 128 mega, Vcache ograniczony do max 16 [calosc 64 mb], min 4
mega, dyski zdefragmentowane speeddiskiem z NU3, czyli wszystko niby
jak nalezy... Aha, proc to Celek 366A. Moze wina lezy w kliencie
Novella (ale nie loguje sie do sieci na czas nagrywania)?

Uzytkownicy Dysanow ATAPI i wszelcy inni nagrywacze: Pomocy! Bo ja na
tych spieprzonych plytkach zbankrutuje :-((((((((

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex
Szlagiem raz za razem trafiany...
Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--