Re: TSeng ET6100.

Autor: Arkadiusz Bączek (abaku_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 20 Jun 1999 - 01:28:46 MET DST

Cze

> siema
> nie kupuj tego... to strata kasy.... swego czasu (jak voodoo 1 wchodzilo
> na rynek) bardzo modne bylo kupowanie wlasnie tej karty + voodoo, byla
> to najszybsza karta 2D na rynku... ale teraz to raczej zabytek...

To prawda ze zabytek, ale nadal swietnie sobie radzi, a co do mody to nie
moda,
to byl najszybszy zestaw wtedy.

> juz lepszy, bylby
> s3 virge GX2 (masz akceleracje 3D...ale tak marna, ze szkoda gadac.. a
> karty warte prawie tyle samo...)

:)))))))))) z tym Virge to jaja sobie robisz ??????

> z tego co wiem, karty mialy standardowo 2 MB jakiejs dziwnej pamieci (w
> takich kostkach kwadratowych, coto do niczego ine pasowalo), mozna bylo
> rozszezyc do 4 MB...

To niewiele :))) pamietasz :))))
To byl MDRAM i faktycznie mozna bylo miec 4MB ale mozna bylo miec tez 4.5MB
:))))
Byly kostki 1MB i byly tez 1.25MB ,roznily sie oznaczeniem ,jedne mialy
8(1MB) a te drugie 9(1.25MB)
ale calego zapisu oznaczenia nie pamietam.

> (riva TNT2 ma 32 MB... wiec sorry.. nie te
> czasy...), a jezeli zalezy ci na 2D bardzo szybkiej to polezam Rive 128
> ZX (3D ma tez swietne) :)
> well... to chyba wszystko... jezeli masz jakies pytania to wal :)

A mam ,ile kosztuje Riva TNT,TNT2,128ZX,Matrox G400, i jak to sie ma do
Tsenga ET6100
za którego na gieldzie koles dal 40pln(2.25MB),a ceny gieldowe to nie
najnizsze ceny :)))
ABAKU