Re: Compaq-setup

Autor: jacekcsm (jacekcsm_at_wien.netsurf.at)
Data: Sun 20 Jun 1999 - 01:07:03 MET DST

Janusz Gasiorowski napisał(a) w wiadomości:
<7kb0l8$ne1$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Dostep do setup-u w komputerach Compaq można uzyskać starując system z
>dyskietki setup-owej właściwej dla danego modelu. Plik z obrazem takiej
>dyskietki można pobrać z http://www.compaq.pl/support/files/index.html .
>Przy pomocy takiej dyskietki można również utworzyć partycję
>setup-owo/diagnostyczną (działa wtedy klawisz F10), z tym, że wtedy
>potrzebna jest jeszcze dyskietka Diagnostic (do pobrania jak wyżej) oraz
>wolne miejsce na dysku na założenie tej partycji (ok. 4 MB, najlepiej robić
>to na czystym dysku). Można sprawdzić, czy taka partycja istnieje (a także
> [...]
 Nie podałem o jaki komputer chodzi. Mianowicie jest to: Deskpro 386/25M o
czym przekonałem się uruchamiając dyskietkę ściągniętą z podanej wyżej
strony.
Nie znalazłem tam software-setup pasującego do mojej maszyny.
Jest jeszcze cos. Zamontowałem dysk wyjęty z IBM PC o zupełnie innych
parametrach. Kiedy uruchomiłem fdisk widzi (chce widzieć) partycje która
jest fizycznie odłączona od komputera. Jeżeli nie ma Bios'u i setup to
gdzie on to pamięta ?
Pozdrawiam jacekcsm_at_wien.netsurf.at