Re: automatyczna sekretarka dla.... modemu

Autor: Michal Kawecki (novimpex/cut_this/_at_medianet.pl)
Data: Sat 19 Jun 1999 - 02:01:10 MET DST

zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> wrote in message
> hej.
> dzisiaj sie bawilem bitwarem i jego automatyczna sekretarka. i tak sobie
> pomyslalem, czy byloby mozliwe takie cos:
> mam wlaczona automatyczna sekretarke. dzwoni do mnie kumpel modmem i
> chce przeslac mi plik. no to te wszystkie szumy i trzaski modemu kumpla
> sa nagrywane. potem ja przychodze do domciu i te nagranie jakos
> 'odtwarza' mojemu modemowi. w wyniku calej zabawy mam to, co chcial mi
> przeslac.
> w sumie to to nie bardzo mozliwe, bo modemy na poczatku jakos ze soba
> [...]
W czasach pionierskich niektóre firmy wymyślały niestandardowe zastosowania
powszechnie używanych urządzeń. Sam mam program z funkcją kodowania
zawartości plików w postaci zwykłego faksu, tyle że pokrytego drobnymi
znakami. Ma on mocną korekcję błędów, aby odtworzyć brakujące bity. Może
użyj czegoś takiego...
A swoją drogą, główkuj dalej. Może dorównasz BG ;-)...

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki