automatyczna sekretarka dla.... modemu

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 17:43:04 MET DST

hej.
dzisiaj sie bawilem bitwarem i jego automatyczna sekretarka. i tak sobie
pomyslalem, czy byloby mozliwe takie cos:
mam wlaczona automatyczna sekretarke. dzwoni do mnie kumpel modmem i
chce przeslac mi plik. no to te wszystkie szumy i trzaski modemu kumpla
sa nagrywane. potem ja przychodze do domciu i te nagranie jakos
'odtwarza' mojemu modemowi. w wyniku calej zabawy mam to, co chcial mi
przeslac.
w sumie to to nie bardzo mozliwe, bo modemy na poczatku jakos ze soba
negocjuja itd., ale moze jednak daloby sie takie cos zrobic?
w sumie to to rozwazania czysto teoretyczne, bo bitware sam potrafi plik
odebrac, ale ciekaw jestem...

zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl (20 MB)
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq