Re: Nero i nagrywarka

Autor: Artur (azegar_at_chelm.tpnet.pl)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 16:55:26 MET DST

"Mr. Free" wrote:

> To ze image kopii zajmuje wiecej niz oryginalu jest normalne,
> aczkolwiek nie zawsze tak jest.
> Multisession pozwala zapisywac dane na plycie partiami np. po 100MB.
> Po zakonczeniu kazdej sesji traci sie 20 MB.
>
> Jezeli nie zakonczysz sesji, tylko nagrywarka bedzie mogla odczytac
> taka plyte (i prawdopodobnie to ma miejsce u ciebie).
> Oczywiscie w kazdej chwili plyte z niezakonczona sesja mozna zamknac.

Nie jestem pewien, czy tak jest, gdyz zawsze zaznaczam w Nero opcje:
Finalize CD. To - tak mysle- oznacz "zamknij sesje.
Ale czy opcja "NO multisession" znaczy to samo?
I co oznacza Mode 1 lub Mode 2/XA?
Podobnie nie wiem czy lepiej wybrac:
"Cache Disk And Networksfiles" czy moze
"Cache files smaller then 32kB"?