Re: Nero i nagrywarka

Autor: Mr. Free (mr_free_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 20:07:39 MET DST

>Nie jestem pewien, czy tak jest, gdyz zawsze zaznaczam w Nero opcje:
>Finalize CD. To - tak mysle- oznacz "zamknij sesje.
>Ale czy opcja "NO multisession" znaczy to samo?
Jak zaznaczasz finalize CD to jest ok.
Ale No Multisession to nie to samo. Jezeli zaznaczysz No Multisession
to nic juz na taka plyte potem nie dograsz.

>I co oznacza Mode 1 lub Mode 2/XA?
Nie chce mi sie rozpisywac.
O ile mnie pamiec nie myli jest to wyjasnione w helpie do nero.

>Podobnie nie wiem czy lepiej wybrac:
>"Cache Disk And Networksfiles" czy moze
>"Cache files smaller then 32kB"?
>A moze oba?

Ja zawsze daje tylko "Cache files smaller then 32kB" i jest ok.