Re: Blad podczas nagrywania plyty CD-R!!!

Autor: Rafal Kolano (rkolano_at_lucent.com)
Data: Fri 18 Jun 1999 - 08:39:32 MET DST

"Mr. Free" wrote:

> A jaka to gra ? Pewnie oryginal zawieral bad sectory (ostatnio
> zabezpieczaja tak gry). Taka gierke mozna skopiowac tylko programem
> ktory pozwala wylaczyc korekcje bledow (Nero, CDRWIN).

Sprobuje nero.

Ps. Mam maly problem z NERO, widzi on moja nagrywarke Yamaha, ale nie widzi napedu CD-R LG
8400. Probowalem zmusic go aby rozpoznal CD-R'a , ale Nero prosi o wlozenie jakiegos cd
romu Nero Test aby mogl rozpoznac nagrywarke.

Inne programy widza odtwarzacz LG 8400 tylko Nero cos nie bardzo :(((

--
   .-.   .-.
  (_  \ /  _)    Rafal Kolano