Re: co sie stalo z cd-rom -em?

Autor: Mr. Free (mr_free_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 22:40:59 MET DST

>Siemanko
>Po instalce CDRW Ricoh moj CD ROM , LG40X,po kazdym resecie kompa widzi
>wsadzona, przed resetem ,plytke jako Audio. :( Po wysunieciu tacki i
>ponownym jej wsunieciu wszystko jest OK.
>Druga sprawa to to,ze po nagraniu jakiejkolwiek plytki musze resetowac
>maszynke,poniewarz odczyt czegokolwiek z CD jest niemozliwy:((
>O co choodzi?Mam zainstalowane do Ricoha DiskJunglera,Nero oraz WinOnCd
>3.6,wszystkie w wersji full,moze ktorys z nich cos mi podmienil?
>Pozdrowka
>PiTER
> [...]

IMO powinno sie miec zainstalowany TYLKO 1 program do nagrywarki.
Wiekszosc programow gryzie sie ze soba i powstaja problemy takie jak
twoj.
Ja mam zainstalowanego WinOnCD 3.6 i wystarcza. Jak chce zrobic
oversize to instaluje Nero, nagrywam i go odinstalowuje. Podobnie
(choc rzadko) postepuje z DiscJugglerem.

BTW: mozesz uzywac WinOnCD ?
Nie jest to mozliwe z zainstalowanym Nero dopoki nie podmieni sie
driverow w SYSTEM\IOSUBSYS na starsze i gorsze.