co sie stalo z cd-rom -em?

Autor: PiTER (pk_at_comart.com.pl)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 22:17:51 MET DST

Siemanko
Po instalce CDRW Ricoh moj CD ROM , LG40X,po kazdym resecie kompa widzi
wsadzona, przed resetem ,plytke jako Audio. :( Po wysunieciu tacki i
ponownym jej wsunieciu wszystko jest OK.
Druga sprawa to to,ze po nagraniu jakiejkolwiek plytki musze resetowac
maszynke,poniewarz odczyt czegokolwiek z CD jest niemozliwy:((
O co choodzi?Mam zainstalowane do Ricoha DiskJunglera,Nero oraz WinOnCd
3.6,wszystkie w wersji full,moze ktorys z nich cos mi podmienil?
Pozdrowka
PiTER
pk_at_comart.com.pl