Re: Łacznosc dwukierunkowa z drukarka

Autor: Paweł R. Nadolski (xyzYogurt_at_pitow.wroc.pl)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 11:14:54 MET DST

Tomasz Szafranowski <tegraf_at_iq.pl> wrote in article
> Prosze o pomoc: mam problem z zainstalowaniem drukarki HP710. Przez
> cały czas komunikat o braku łacznosci z drukarka. Komputer P120,
> 16 MB, Win95.
> Przetestowalem wszystkie mozliwe ustawienia w biosie portu: normal,
> ECP, EPP, ECP+EPP. Bez rezultatu.

We właściwościach "My Computer" widać ECP?
Zainstalowałeś poprawiony lpt.vxd?
Wstępna wersja jest w SP1 (jeśli masz normalną windę), ale działa kiepsko.
Ostatnią jaką sprawdzałem można zassać z
http://pitows01.pitow.wroc.pl/home/yss/tio/binaria/prnt5upd.exe
Testowałem z HP LJ6L i chyba 690C, Epson Stylus Color 1520 oraz jakimiś
Cononami A3 (bez poprawki wcale nie chciały ruszyć).

Pozdrawiam

--
Yogurt             "xyz" to zmyłka ~;-) mailto:xyzYogurt_at_pitow.wroc.pl
http://pitows01.pitow.wroc.pl/home/yss/          ISO-8859-2 HTML4 CSS2