Re: Łacznosc dwukierunkowa z drukarka

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 22:00:23 MET DST

> Witam wszystkich

> Prosze o pomoc: mam problem z zainstalowaniem drukarki HP710. Przez cały
> czas komunikat o braku łacznosci z drukarka. Komputer P120, 16 MB, Win95.
> Przetestowalem wszystkie mozliwe ustawienia w biosie portu: normal, ECP,
> EPP, ECP+EPP. Bez rezultatu. Wyłaczenie lacznosci dwukierunkowej w
> sterowniku tez generuje ten komunikat. Ten sam efekt przy drukarce HP690.
> Chociaz copy costam lpt1: w dosie działa. W oknie dos - nie.
> Wszystkie kable (łacznie ze sledziem) sprawdzone na innym komputerze -
> bez
> [...]

1. Zmien kabel.
2. Rozbierz wtyczke od strony komputera i zobacz, czy masz podlaczone
wszystkie piny. Jezeli znajdzies siedem (chyba) zlutowanych razem, to jest
to zly kabel.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 604 324801