Re: Off-topic:Nowy cennik impulsow TPSA

Autor: apix_at_kki.net.pl
Data: Thu 17 Jun 1999 - 10:14:47 MET DST

>From: vitto_at_box43.gnet.pl (Vitto)

> (jako modemiarza - do dzisiaj)
> ponieważ autetykacja hasła trwała 1 IMPULS (3 minuty około)
> nie mogę na podstawie tego zdarzenia oceniać wszystkich
> providerów,tylko uważam że dopóki nie ma takiej potrzeby to dlaczego
> nie korzystać z (friko= tylko numer dostępowy) TPSA .
tylko nie friko,
dlaczego nie zauwazacie , ze jest to usluga tpsa taka jak kazdego
innego dostawcy internetu, tyle tylko ze jak z laski, i za duze
pieniadze,
czy mozna taniej na tych samych urzadzeniach i sieci ?
mozna , patrz callback oplata miesieczna a ta sama siec tpsa,
czy mozna zwiekszac przepustowosc
tak tylko trzeba umozliwic dostep do sieci ludziom po kosztach
gazety codziennej, sa to olbrzymie pieniadze wynikle z ilosci
drobnych wplat,
czy sa przeciwskazania ,
tak narusza to interesy np mediow i grup politycznych sterujacych
propaganda , dlatego bez nacisku konsumentow nie beda sie liczyc
z tych konsumentow potrzebami.

Skrotowo mozna powiedziec, ze dotychczasowe dzialania w
dziedzinie telekomunikacji hamuja rozwoj kraju przynoszac nam
wszystkim konkretne straty i potrzebna jest zorganizowana grupa
ludzi aby ten stan zmienic,
Notka o Polsce z encyklopedi turystycznej Mikrosoftu
www.expedia.com : " W Polsce zadna umowa nie jest ostateczna
, dopoki nie zostanie podpisana , a nawet wtedy moze byc
zerwana ze wzgledu na zmiane okolicznosci lub spadek zaufania"
i ostatni rok od wyborow mowia za siebie.
niestety nic samo z siebie sie nie zmienia,
w spoleczenstwie jak w fizyce , bez dzialania sily , masa
politykow pozostaje w bezruchu albo porusza sie ruchem
jednostajnym w danym kierunku
>Chciałbym
> zauważyć że po pierwsze:

> - taryfa telekomuny nie jest najniższa
> -ale niekiedy inne możliwości nie są osiągalne (vide brak callback'u)
> -np. w Niemczech płaci się osobno za dostęp i dodatkowo za samo
> podłączenie :((
tylko ile

> I NIE PRACUJE W TELEKOMUNIKACJII

niestety typowo polskie , pierwsza mysl :
szukanie gdzie kto i z kim pracuje
zamiast po co i dlaczego
w tej dyskusji staralem sie pokazac , ze lepszym
rozwiazaniem jest stwarzanie mozliwosci opartych
na stwarzaniu dobrych podstaw szerokiego dostepu
do uslugi , podstaw ktore wynikaja albo powinny wynikac z
z otrzymanych koncesji i ktore nie powinne byc doraznymi lupami
politycznej dzialalnosci.
lezy w interesie moim, twoim i kazdego innego czlowieka w tym
kraju
aby sprawa dostepu do uslug nie byla regulowana przynaleznoscia
do okreslonej grupy spolecznej, zamieszkania okreslonego regionu,
zwlaszcza w tych dziedzinach w ktorych panstwo wchodzi z
regulacja dostepu.
Chodzi o zmiane myslenia typu pies ogrodnika ( mam oferte
100MB/s i koniec),
 na myslenie konsumpcyjne- zarabiam bo udostepniam moja oferte
tak by dla kazdego bylo cos dostepnego , dla majetnych 100MB/s,
dla szkol kluby internetowe, dla ubogich 1 godzina o trzeciej w
nocy za symboliczny 1gr(moze z pucybuta bedzie milioner :)) ,
-mile,zyskowne i amerykanskie : )))

                                                                                apix
ps oczywiscie nie jest to polemika z wiadomoscia od
vitto_at_box43.gnet.pl (Vitto) tylko uwagi w "temacie"

--
Najpierw marzysz, potem planujesz, potem... VGK umozliwi efekt.
Sklep Internetowy VGK http://www.vgk.com.pl Najnizsze ceny, promocje!