Re: Off-topic:Nowy cennik impulsow TPSA

Autor: Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 07:46:49 MET DST

Dnia Wed, 16 Jun 1999 12:17:44 +0200 , z klawiatury Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wyszło :
>Mam sporo kumpli z modemami, ktorzy nie narzekaja - wykupili abonament u
>roznych providerow, z callbackiem albo i bez i nie maja najmniejszych
>problemow z polaczeniami itp. Proste jak drut, a jak widac dla czesci
>modemiarzy trudne do wymyslenia.

Reausumując i patrząć na posty poniżej w tym wątku
Sam (przyznaje bez bicia) korzystam z 0202122 - łączę się bez bólu na
42000 (nie jest to dużo ale modem :( więcej nie wyciąga)
Jakiś rok do tyłu miałem możliwość alternatywnego skorzystania z
Zeus.polsl.gliwice i szlag mnie trafiał
(jako modemiarza - do dzisiaj)
ponieważ autetykacja hasła trwała 1 IMPULS (3 minuty około)
nie mogę na podstawie tego zdarzenia oceniać wszystkich
providerów,tylko uważam że dopóki nie ma takiej potrzeby to dlaczego
nie korzystać z (friko= tylko numer dostępowy) TPSA .Chciałbym
zauważyć że po pierwsze:
- taryfa telekomuny nie jest najniższa
-ale niekiedy inne możliwości nie są osiągalne (vide brak callback'u)
-np. w Niemczech płaci się osobno za dostęp i dodatkowo za samo
podłączenie :((

I NIE PRACUJE W TELEKOMUNIKACJII

--
Pozdrowienia Vitto