Re: Pytanie o zgodno¶æ standardu Ultra DMA/66 z Ultra DMA/33.

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 17 Jun 1999 - 00:03:19 MET DST

Wed, 16 Jun 1999 09:41:43 GMT, "Marcin ¦widziñski" <bamber_at_arno.pl>
piszesz:

>Czy dyski standardu UDMA66 s± zgodne w dó³, tzn. z UDMA33. Mam Seagate'a
>UDMA33 4,3 GB i przymierzam siê do kupna nastêpnego i nie wiem czy jest sens
>kupowaæ dysk UDMA66, je¶li moja p³yta g³ówna nie obs³uguje standardu UDMA66.

Sa kompatybilne, istnieja tez programiki producentow ukrywajace tryb
66 we wlasciwosciach dysku, przydatne w przypadku, gdy BIOS plyty
glownej ma klopoty. Zobacz na CD z Chipa 7/99.

>Mam p³ytê ATC-6130 440LX AGP.
>Mam jeszcze jedno pytanie, trochê banalne:
>Czy gniazdo na mysz PS/2 jest wyprowadzone na zewn±trz obudowy, czy te¿
>trzeba je wyprowadziæ w jaki¶ sposób, by pod³±czyæ tak± mysz?

Pytasz sie jak wyglada Twoj komputer? :-)

W plytach ATX gniazdo myszy jest nad gniazdem klawiatury, jest zreszta
identyczne, chyba nawet czasami mozna zamienic kable.

W plytach AT zwykle jest wyprowadzane tak jak COM i LPT, czyli gniazdo
na sledziu z kabelkiem do plyty.Jezeli tego brak, to trzeba dokupic
lub dorobic.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski