Pytanie o zgodność standardu Ultra DMA/66 z Ultra DMA/33.

Autor: Marcin Świdziński (bamber_at_arno.pl)
Data: Wed 16 Jun 1999 - 11:41:43 MET DST

Czy dyski standardu UDMA66 są zgodne w dół, tzn. z UDMA33. Mam Seagate'a
UDMA33 4,3 GB i przymierzam się do kupna następnego i nie wiem czy jest sens
kupować dysk UDMA66, jeśli moja płyta główna nie obsługuje standardu UDMA66.
Mam płytę ATC-6130 440LX AGP.
Mam jeszcze jedno pytanie, trochę banalne:
Czy gniazdo na mysz PS/2 jest wyprowadzone na zewnątrz obudowy, czy też
trzeba je wyprowadzić w jakiś sposób, by podłączyć taką mysz?

Pozdrawiam, Marcin.