Re: Etykieta i polskie literki ...

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Wed 16 Jun 1999 - 02:17:08 MET DST

Mon, 14 Jun 1999 21:34:55 GMT, "Michał Piotrkowicz"
<moll47u_at_priv.onet.pl> napisał[a]:

>Witam szanownych grupowiczow!
>
>Korzystam juz z i-netu od 3 lat i przez ten czas caly czas pisze bez
>polskich liter. Doszlo do tego iz piszac w word'zie zapominam o polskich
>znaczkach (czyli nie wciskam ALT'a). Wiem dobrze ze w dobrym tonie jest
>pisanie bez polskich znakow, ale - przez to zapominamy o naszych polskich
>znakach i nasza ortografia idzie do kosza!

W dobrym tonie jest jak najbardziej pisanie z polskimi krzaczkami,
byleby były odpowiednio zakodowane. Wysyłać na grupy postów w stronie
kodowej 852 nawet nie próbuj - dla swojego własnego dobra ;-)

>Kto mnie popiera?

Panie Kolego, czyś pan półanalfabeta? Znaczy umiesz tylko pisać, a nie
umiesz czytać? Większość ludzi na tej (i niemal każdej innej) grupie
pisze z polskimi krzaczkami, na grupach komputerowych dość często i
dość regularnie ktoś jest opitalany za egzotyczne kodowanie albo pyta,
jak cośtam skonfigurować. Są strony temu poświęcone (z Polską Stroną
Ogonkową na czele), są o tym wzmianki w każdym faqu poświęconym
konfigurowaniu czytników i systemów, a Ty z takimi rewelacjami
wyskakujesz? Wymiękam.

Niemniej życzę powodzenia w używaniu polskich krzaczków. :-)

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl