Re: Pierwsza strona WWW

Autor: Pixel (pixelek_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 15 Jun 1999 - 20:20:45 MET DST

Qrcze! dowiedziałem sie niestety (trochę za poźno), że zabronione jest
składowanie na stronach FRIKO materiałów pochodzących z innych serwisów WWW.
Nie wiem tylko dla czego? Mam dojście do stałego łącza za darmo na uczelni
(na chacie niestety mam modem) i mógł bym w ten sposób ułatwić życie wielu
internautom korzystającym z modemu umieszczając na swojej stronie materiały,
które bardzo ciężko pobierają się ze stron zagranicznych a tu ...qpa! Mam
nadzieje, że nie wywalą z tego powodu mojej strony :-(

Mam też pytanko, a właściwie dwa: czy na KKI panuje podobny reżim? Co w
takim razie umiścić na stronie skoro nie można tam plików?