Pierwsza strona WWW

Autor: Pixel (pixelek_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 15 Jun 1999 - 17:05:51 MET DST

Nie tak dawno temu pytałem się od czego zacząć przy tworzeniu strony. Na
szczęście udało mi sie (cudem) ową stronę zrobić i nawet umieścić w sieci (w
robieniu i zakładaniu stron jestem wciąż zielony :-) Chciałem w związku z
tym zasięgnąć rady u expertów z pytaniem czy ma jakiś sens strona poświęcona
"Mini bazie" plików, które najciężej pobierają się z innych stron (głównie
zagranicznych). Zapraszam na http://friko2.onet.pl/wa/pixeloza umieściłem
tam na razie "Folder Guard'a 4.10a, WinRar'a 2.50 pl oraz ModPlug'a 1.40". I
jeszcze raz proszę o wyrozumiałość gdyż jest to moja pierwsza strona
zrobiona we Front Page, gdyż o HTML'u nie mam bladego pojęcia :-)))