Re: kurde, cos mi lata w dysku....

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 13 Jun 1999 - 21:13:39 MET DST

On 13 Jun 1999 14:04:45 GMT, "Krzysztof Walinski"
<alficzek_at_friko.onet.pl> wrote:

[...]
>_lekkie_ podcisnienie...

a to fakt. rozkrecalem juz kilka dyskow i zawsze jak odciagalem obudowe
to jak puszczala uszczelka, to bylo slychac takie 'sssyk'.

> sam mam quantuma bogfoot'a 6.4giga...
>nie raz chodzil bez obudowy... podobnie jak moj poprzedni caviar 340mb

zaraz zaraz, pracowales na rozreconym dysku?

>tam

no sprawdz. jak sie nie boisz, ze cos sie moze stac. nie chcialbym ci
niechcacy narobic klopotow.

zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl (20 MB)
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq