odpowiadam wszystkim życzliwym, pytam dalej

Autor: Zawadzka (az6414_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 12 Jun 1999 - 18:11:24 MET DST

dziekuje wszystkim i przyznaje sie do swoje niewiedzy w temacie
uaktualniania biosow. :(

1.) bios był odpowiedni, Amax nie produkuje tak wielu typow plyt, zeby sie
pogubic plyta jest le-440a, bios ma oznaczenie takie samo - to na stronie
producenta www.amaxkh.com o ile pamietam
2.) twardziel byl bez wirusow na 100%
3.) POTENCJALNY BLAD: cache byl wlaczony.
4.) POTENCJALNY BLAD: no tu dalem plame taka ze wstyd... nie tylko komp nie
byl uruchomieny na czysto z dyskietki, ale "uruchomiony ponownie w trybie
MS-dos"

5.) nie jestem juz taki pewien czy ten nowy bios byl mi taki potrzebny...
echhhh, czlowiek uczy sie na bledach...

>Zaraz: dales exit i komp ci normalnie wstal i wszedl do NC?

tak, to mozliwe wg tego co pisal Michal Goralczyk ...

>A na ile wylaczyles ta zwrotke?

na kilkanascie sekund

>Sorry, ale to nie bylo zbyt madre zachowac go na dysku :-(

z perspektywy czasu musze sie zgodzic

>Aha, sprobuj jeszcze odpalic twoj komputer,
>z zspsutym BIOSem z karta graficzna
>na ISA i zobaczyc co sie dzieje. To nie zart.
>Wyjmij ta ktora masz i odpal na jakiejs archaicznej
>ISA po prostu.

no to rewelka ;) Sprawdze.

Pytanie 1:
zeby zaprogramowac eprom musze wyjac kostke i dac jakiemus fachowcowi.
co jeszcze musze mu dac? stary bios na dyskietce? dane plyty?
Pytanie 2 :
Dajcie mi (na wszelki wypadek) telefon do kogos w Warszawie kto mi to zrobi
tanio i w tygodniu.

Prosze bardzo slac odpowiedzi na priva
YanosiC