Re: Co z giełdą komputerową na Grzybowskiej ??

Autor: eLKa (claude_at_polbox.com)
Data: Sun 13 Jun 1999 - 01:02:30 MET DST

Antol napisał(a) w wiadomości: ...
>Sorry za głupie pytanie ale byłem przed chwilą na Grzybowskiej i
giełda
>jest, ale jutro już ostatni dzień. Za tydzień część giełdy wywala na
ul.
>Batorego za Stodołą, jednakże słyszałem że ok. 50% handlaży zostaje
na
>terenie szkoły przy Grzybowskiej

Bo sprzedawcy jeszcze nie wiedza gdzie ta gielda zostanie, wiec
profilaktycznie wykupuja 2 stanowiska, tu i tam.
Z mojego doswiadczenia /CB radio, krotkofalarska, Perski/ wynika, ze
jak sie dadza przeniesc za Stodole, czyli rozdzielic na dwie gieldy,
to gielda ulegnie rozproszeniu i zniknie :(( To najstarsza gielda
komputerowa i bedzie mi jej szkoda, bo pamietam ja z pierwszych
okresow Spektrusia :)).
Jak dadza sie rozdzielic / a na to wyglada/ to znikna :(((