Re: Co z giełdą komputerową na Grzybowskiej ??

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Tue 15 Jun 1999 - 02:15:42 MET DST

On 14 Jun 1999 20:08:33 GMT, lukow_at_tempac.fuw.edu.pl (Łukasz Kowalczyk)
wrote:

>Dnia Sun, 13 Jun 1999 19:13:41 GMT, zuko / Shark von Cygnus napisał:
>[...]
>
>Baby sprzedające skarpetki pod Galerią Centrum też ?

a co! nie ma to jak swojskie klimaty.
byles kiedys we wrocku? na swidnickiej jest przejscie podziemne. i
zawsze siedzi tam taki jeden zul z jakimis chwastami. zarosniety koles
jak nie wiadomo co. i zawsze jakis trunek przy nim. i _zawsze_ tam jest.
slyszalem kiedys, ze ponoc miasto zalatwilo mu mieszkanie (no bo jak
wyglda taki zul w centrum miasta?), ale gosc wrocil do tego przejscia.
gdyby go zabraklo, to juz nie bylaby ta sama swidnica :)

zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl (20 MB)
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq