Re: Voodoo3 4000

Autor: Pixel (pixelek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 17:24:00 MET DST

|Nic sie nie chrzani - brat skonczyl oryginalna wersje, bez zadnego patcha
|- nic sie nie chzani, nie wiesza, zero problemow jednym slowem.

Moze sa rozne wersje, albo jedna z nich byla uszkodzona :-)

|Przydatny, ale niekonieczny - glownie dlatego, ze defaultowe ustawienia sa
|dostosowane do V2, poza tym to samo mozna uzyskac z konsoli.

No dobrze, zauzmy ze na Rivce jest jasno - to teraz porownaj Z-Buffer, riva
odpada (moim zdaniem).

|Jesli to jest to, co mysle, to nie bylo zadnego powodu do patchowania.

To na pewno nie jest to co myslisz - SpecOps obsluguje TYLKO Glide! Dopiero
po spatchowaniu (patch-11Mb) dochodzi OpenGL

|Nikt normalny nie bedzie wkladal TNT do 250MHz - u mnie swgo czasu Riva
|128 dopiero przy 233 zaczynala dorownywac Rushowi, majac jednak duzo
|gorszy obraz.

RUSHOWI ??? Nie masz chyba na mysli tego totalnego smiecia, nie nadajacego
sie do niczego zloma - VOODOO-RUSH. Totalny trup! Jest duuuuuzzzzzzzooooo
gorszy od VooDoo1 :-) Ale dodam, ze u mnie wszedzie tam gdzie jest D3D
Riva128 bije 3DFX'a o glowe, zas tam gdzie jest Glide - Riva idzie do
piachu, podobnie jest w przypadku TnT i V2 :-)