Re: Kto chce miec opatentowany program w Stanach

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 01:19:31 MET DST

Pozostan przy swoim, a ja pozostane przy swoim.

Probowalem kiedys
Co jest tam skomplikowanego ?

A w ogole to sa dwa rodzaje patentow w USA. Chodzi o to,
Patent to jest patent , a czy wazny. Bez wdrozenia wartosc potencjalna.

Urzad patentowy
Jak w kazdym kraju.

Moga.

W czym jest skomplikowany. To stardardowa procedura.
Przygotowujesz opis, potem badasz novelty, a potem modyfikujesz opis pod
novelty. I tak wiele razy, az wykazesz znamiennosc i tyle.

Pamietaj, kiedy zlozysz podanie Twoj pomysl
Nieprawda . Jest tajny.

Przy rocznym patencie mozesz nie wystartowac
Nieprawda.
Poczytaj zrodla.

> Srednio skomplikowana sprawa patentowa kosztuje w oplatach okolo $10
> tysiecy. "Expert" jak zwykle przechodzi samego siebie....
Jezeli jestes inteligentny to sam mozesz pracowac jako swoj rzecznik
patentowy, sam mozesz badac novelty i sam mozesz oszczedzic te kwote.

Ryzykujesz jedynie ze go nie opatentujesz, ale zastrzenie zostanie
przyjete.
A juz samo zastrzezenie jest wiele warte.
Tak wiec do rzeczy.

Oczywiscie rozumiem kompleksy programistow, ktorzy nawet nie osmiela sie
gdybac, ze mozna swoj program opatentowac i czerpac z tego duze zyski.

Ale kto ma kompleksy niech siedzi w domu, a nie patentuje.

Zatem jestem otwarty na propozycje inteligentnych programistow bez
kompleksow.
Jacek