Re: Kto chce miec opatentowany program w Stanach

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 10:19:34 MET DST

kulowski_at_usa.net wrote:

> Twierdze, ze nigdy nie miales z tym doczynienia.
Po prostu nie masz doswaidczenia i stad problemy.
Poza tym nie piszesz programow stad nie znasz sprawy.

 Probowalem kiedys
> opatentowac taka mala fikusna rzecz w USA. Same podanie jest
> skomplikowane.
Nie jest skomplikowane dla mnie.

A w ogole to sa dwa rodzaje patentow w USA. Chodzi o to,
> ze jest to wazny dokument, bo moze chodzic o gruby szmal (zobacz jak IBM
> wykolegowal siebie samego z "IBM compatible" Windows).
Mam te opisy p[atentow bo prenumeruje US Patents

Urzad patentowy
> nawet wymaga, zeby adowkat wystepujacy przed nimi byl przez nich uznany
> za specjalizujacego sie w patentach.
Jak w kazdym kraju.

> Osoby zainteresowane patentami w USA moga same zbadac procedure i
> zaladowac formularze: http://www.uspto.gov/
To kazdy moze , ale dalej sa schody i stad moja pomoc.

> Jak mowie jest to BARDZO skomplikowany i dlugi proces (co najmniej
> miesiace, czesciej lata).
I co w tym skomplikowanego skoro to ludzie robia, wiadomo
wyspecjalizowani.

Pamietaj, kiedy zlozysz podanie Twoj pomysl
> jest dostepny publicznie.
Nieprawda.

Przy rocznym patencie mozesz nie wystartowac
> na rynku, a Twoj pomysl mozna wtedy calkiem legalnie ukrasc.
Nieprawda.

> Osoby zamiesszkale w NYC moga osobiscie poszperac w aktach. Znalazlem
> tam ciekawe rzeczy i pomysly na dalsze zabawki. Biblioteka na 42 Ulicy i
> Newark Public Library sa bibliotekami depozytowymi urzedu patentowego,
> gdzie sa trzymane kopie akt patentow USA.
Mam to u siebie w us patents official journal.
Jack