Odp: Voodoo3 4000

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 09 Jun 1999 - 16:28:52 MET DST

Cześć,

> Przypuszczam, ze bedzie lepszy niz V3-3000, wiec spoko wystarczy!

Z pewnością będzie lepszy. Pytanie tylko o ile, za ile i kiedy? Ale wracając
do Twojej odpowiedzi to sorry ale z niej nic nie wynika. Ktoś może
powiedzieć spoko wystarczy Savage3D itd.

> To nie wiara tylko doswiadczenie oparte faktami.

Fakty są smutne. Mijają lata a 3dfx nie może wyjść z zaklętego kręgu
voodoo1. Jeśli nie zrobią czegoś nowego to ich straty finansowe przerodzą
się w upadek.

> Wiem jak prezentuje sie TnT i V2 w gierkach i moim zdaniem TnT przy V2
jest do bani.

Nic nie wiesz. Nawet pewnie nie zakładasz, że sterowniki mogą się zmienić a
nowe gry przestają być optymalizowane na 3dfx. Czy możesz rozwinąć dlaczego
: "do bani"? Jakoś ja tego nie mogę zobaczyć.

> Slyszalem, ze ma miec 64-128Mb na pokladzie wiec tanie nie bedzie.

Na rynku masz w tej chwili karty ATI i nVidia 32MB w cenie 16MB V3. Jakoś
nie widzę tej różnicy 3x.

> Zbieram, ale nie chcew wywalic wszystkiego na jakiegos smiecia.

I to się chwali. Sugeruję jedynie nic z góry nie zakładać. Kasę wydasz na
pewno ale niekoniecznie na V3 4000.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."