Odp: Odp: Voodoo3 4000

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 09 Jun 1999 - 15:58:49 MET DST

Cześć,

> To dlaczego ja w swoim Unrealu (oryginal) do poki nie dodam
> sterownikow OpenGL to mam tylko do wyboru Glide'a, PowerVR i Software
> Rendering ?

He, he ... A jak dodasz to działa. W czym problem?

> Ja tam zadnego nie instalowalem i gram sobie w 1024x768 z 30 fps :))

A na którym z wymienionych przez Ciebie powyżej API? Którą wersję Unreal
masz zainstalowaną? W ilu kolorach? Jak zmierzyłeś?

> Tez nie mam czegos takiego. Tylko sterowniki 2.55 do Vipera 550.

Nie ma sprawy. Zagrasz na wszystkich driverach do TnT ale na nowszych
najładniej i najszybciej.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."