Re: Voodoo3 4000

Autor: Mr. Free (mr_free_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 09 Jun 1999 - 15:38:28 MET DST

>Nie przesadzajcie !!!!
>
>Ja byłem u kumpla zobaczyć tą niesamowitą jakość obrazu na Rivie TNT .
>I co i nic...

Roznica w samej grafice moze i jest niewielka, ale Riva TNT IMO lepiej
obsluguje swiatla, cienie itp. No i obraz jest ostrzejszy (a na Voodoo
to mam wrazenie jak by byl puszczony przez filtr rozmazywania w
Photoshopie).

>Obraz dla mnie jest taki sam dobry jak na V3.

Najlepiej porownywac obraz stawiajac dwa kompy (i monitory) obok
siebie i zapuscic ta sama gierke.

>Co do Rivy kiedyś byłem jej gorącym zwolennikiem , aż do momentu jak
>zobaczyłem jakie są z nią kłopoty :
>1. Ciagle trzebaz ściągać nowe sterowniki i biosy

Totalna bzdura. Do mojego Viper'a 550 mialem odrazu najnowsze
sterowniki, i bios. Nic nie musialem sciagac. Kumpel mial to samo z
STB.

>2. Patche , Patche (mam gościa co co chwilę sciąga jakieś patche do gier ,
>bo ciągle coś w niektórych grach jest nie tak)

Druga bzdura. Nie sciagalem jeszcze patcha do ZADNEJ gry. Co najwyzej
pliki do obslugi OpenGL jesli gra go standardowo nie obluguje (Unreal
only). Wszystkie gry jakie sprawdzalem chodzily OK. Z zadna nie mialem
zadnych problemow.
Za to u kumpla na Voodoo niektore gry nie laza.

>Sam zamiar miałem kupić TNT jednak po zobaczeniu jakie są problemy z w/w
>kartą dałem sobie spokój.

Z Viperem 550 nie ma zadnych problemow. Po prostu instalujesz
sterowniki wraz z systemem i potem tylko grasz. Zadnych patchy,
zadnych updateow biosa itp.
Nie wiem czy z 770 jest tak samo.