Re: Voodoo3 4000

Autor: Mr. Free (mr_free_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 09 Jun 1999 - 11:43:33 MET DST

>Uparlem sie gdyz "obawiam" sie takich gierek jak UNREAL. Zauwaz, ze u kumpla
>na Celeronie-416Mhz + TnT chodzi duuuuzooo wolniej i gozej wyglada niz u
>mnie - iP-250MMX+3dfx !!! :-)
>Lada moment ukaze sie Unreal2 i jest juz Unreal Tournament i cos kiepsko z
>tymi Rivami :-)))

Duuuuuzo wolniej ? to znaczy ile konkretnie ?
Bo u mnie Unreal na PII-350 i Viper 550 ma 31 FPS w 1024. A kumpel na
P233-MMX i Voodoo 1 moze grac tylko w 640x480. W 800x600 juz skacze.
A wogole co do wygladu i predkosci.
Na TNT unreal chodzi makabrycznie wolno i wyglada fatalnie, dopoki nie
sciagnie sie driverkow do oblugi OpenGL. Wtedy sytuacja zmienia sie
diametrlanie. IMO na TNT wyglada w OpenGL much,much better niz na
3dfx. Bez tych driverow Unreal wogole nie korzysta z Rivy, chodzi na
software rendering.