Re: Jaki DVD (?)

Autor: Maciej (macias_at_torun.pdi.net)
Data: Wed 09 Jun 1999 - 09:33:54 MET DST

Hej,

>To juz jest w ogole niemozliwe - masz racje cos jest nie tak - albo player
>jest zle zainstalowany - ew.zle wspolpracuje ze sterownikami k.muzycznej

To drugie moim zdaniem.

>Dostaniesz odpowiedz i mozliwe ze rozwiazanie Twojego problemu rowniez.
>Pisz do eurotech_at_atitech.ca

Ok, dzieki, zapomnialem i o tej drodze.

>Soft nie jest bugowaty - mozliwe,ze goscie z marketingu najzwyczajniej w
>swiecie naklamali, co przeciez nie byloby pierwszym wypadkiem w historii,
>tej firmy

No wlasnie. A to mnie wkurza i to maksymalnie. W koncu jesli ktos
pisze, ze jesgo karta cos wyciagnie na P200MMX to oczekuje, ze to
zrobi.

>To cinemater dobrze dekoduje(plynnie) na P200MMX+ATI Xpert 99? - niezle!

Nie powiedzialem, ze plynnie. Cinemaster dekoduje tak samo jak ATI
/czyli zrywa, ale ja teraz nie o tym/. Jakosc animacji jest 1:1, ale w
Cinemasterze jest dzwiek ok. Zakladam wiec, ze napisanie softu
/dobrego/ jest osiagalne, trzeba tylko chciec.

>Btw. Oswiec nas w koncu - na czym ty probojesz dekodowac DVD:

P200MMX, ATI Xpert 99, 64 MB RAM, DVD Samsung SDR-430 ATAPI,
AWE64 ISA, Windows95 OSR2 i 98 /efekty te same/

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski              http://www.torun.pdi.net/~macias/
strona w czerwcu: podreczny backup, przeoczona ksiazka o programowaniu