Re: giełdy w Krakowie i

Autor: Arkadiusz Bączek (abaku_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 08 Jun 1999 - 01:43:04 MET DST

AdamF napisał(a):

> Gdzie i kiedy w Krakowie i Łodzi odbywajš się giełdy
> elektroniczno-komputerowe i jak tam zaparkować samochód ? - z góry dzięki,
> Adam , Radom.

W krakowie jest to niedaleko (sic) McDonalda, dokładnie powyzej tzn od ronda
Mateczny w kierunku na Zakopane (potocznie "zakopianka" a tak na prawdę to
gielda miesci sie w budynku (i obok niego) ELBUDU na ulicy Wadowickiej 12)
za Mc Donaldem na Zakopiance jest stacja paliw, za nia komis samochodowy,a tuz
za nim parking, nie wiem czy strzezony,ubezpieczony i czy dziala w sbote ale
na pewno platny :))), jeszcze dalej w kierunku Zakopanego tez sa (chyba dwa)
parkingi w takiej uliczce,przecznicy w stosunku do Zakopianki.
Jadac z Radomia zapewne wjedziesz na Zakopianke od strony centrum Krakowa (od
Hotelu Forum lub od strony Tarnowa) i jadac w kierunku na Zakopane gielda
bedzie po lewej stronie tuz przed takim czerwonym budynkiem, opuszczajac rondo
miniesz swiatla (z tego co sobie przypominam to chodzi o tramwaj i na
wysokosci tych pierwszych swiatel (nie sa to juz swiatla Matecznego)
przejedziesz przez torowisko) nastepnie dojedziesz do nastepnych swiatel
(piesi i przecznica w prawo),
na trzecich swiatlach(w prawo,w lewo,z lewej bedzie taka mala stacja paliw i
ten czerwony budynek) zawracasz na pas wracajacy do Matecznego (tak na prawde
to nie wiem czy mozna ten manewr tam robic ale mnie sie jeszcze nikt nie
czepial :))))))) ),pozniej to juz tylko tzrymaj sie prawego pasa zebys nie
przejechal parkingow.

Qrcze chyba ci sciemnilem ten dojazd :)))))))))))
Arek