Re: Swap-jaki ustawic?

Autor: JN (janeknow_at_polbox.com)
Data: Tue 08 Jun 1999 - 01:41:23 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<375d2d56.222991_at_news.polsl.gliwice.pl>...
> jareka_at_dawid.com.pl (Jaroslaw Andrzejewski)

>z "oftopikiem" trochę przegięliście. =:D
>a ja i tak uważam, że Funky_Koval był lepszy - trochę mniejszy schiz
>niż ten polski komisks o wodzie sodowej. :)

Więc przeginajmy dalej :-). Funky Koval był faktycznie niezły, ale prawdziwy
Schiz przez duże S to "Na co dybie w wielorybie czubek nosa eskimosa". Texty
o lopach i antylopach i takie tam...
"Antresolkę..." też kojarzę. To chyba jednego autora - Baranowski się
nazywał czy jakoś tak....
A tak w ogóle to cześć wszystkim.

Pozdrowienia.....

Jasiek