Re: Moj kochany PC

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Fri 04 Jun 1999 - 10:58:15 MET DST

On Thu, 03 Jun 1999 14:13:24 +0200, Wojciech Smagowicz
<wojtek_at_cyber.olnet.com.pl> wrote:

>A wyjmowałeś CD ze stacji 5,25" ?
>A zgniłe ogórki i pety z wnętrza laserówki?
>
>Ciekawostka:
>Był sobie komp (486sx25) zawiozłem go do klienta - OK
>W rok póżniej szlag trafił fdd (zdarza się) otwieram a wewnątrz obudowy
>szkło od budzika (ok 10 cm średnicy). Komp nie był otwierany (wg.
>właściciela) wierzę mu (stał na tej samej serwetce i pod nim leżała
>zapomniana śrubka). Przez żaden z otworów nie mogło przejść. I co ?????

Hehe, a mnie sie przypomniala taka sytuacja: Jakis czas temu dzwoni do
mnie znajoma ze studiow i mowi mi, ze jej komp nie rusza, a miala
jeszcze starego AT odpalanego z placht i jej dysk startowy sie popsul
:-). No to ja jej jedna solucje, druga, trzecia... nic nie skutkuje.
OK - mowie - nic tak na odleglosc nie zrobie, ale wiem, ze nasz
wspolny znajomy jedzie z twoich stron w moje, wiec zrob kopie tej
swojej dyskietki przekaz mi przez niego.
Dwa dni pozniej przyjezdza znajomy, daje mi koperte, a w kopercie
elegancka kopia dyskietki... ksero. A4.
No comments.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--