Re: Moj kochany PC

Autor: Wojciech Smagowicz (wojtek_at_cyber.olnet.com.pl)
Data: Thu 03 Jun 1999 - 14:13:24 MET DST

Peter Cruel napisał(a):
> 2. - usterka na którš przyszedł komp - nie działa FDD
> Rozwišzanie wyjšć kštomierz kštomierz ze stacji

A wyjmowałeś CD ze stacji 5,25" ?
A zgniłe ogórki i pety z wnętrza laserówki?

Ciekawostka:
Był sobie komp (486sx25) zawiozłem go do klienta - OK
W rok póżniej szlag trafił fdd (zdarza się) otwieram a wewnątrz obudowy
szkło od budzika (ok 10 cm średnicy). Komp nie był otwierany (wg.
właściciela) wierzę mu (stał na tej samej serwetce i pod nim leżała
zapomniana śrubka). Przez żaden z otworów nie mogło przejść. I co ?????

--
			Wojciech Smagowicz
			wojtek_at_cyber.olnet.com.pl