Re: BX AT dla Slot1

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 02 Jun 1999 - 15:51:01 MET DST

Dnia Tue, 1 Jun 1999 02:39:25 +0200, "winDoZo" <windozo_at_kki.net.pl>
napisał/a:

>Nie, mieszkam w Krakowie. To na poludniu wiec moze to;)
>A tak na serio to dzisiaj zaloze okrycie na kompa i zobacze jaka
>bedzie temp. a upal rzeczywiscie duzy, az strach myslec co bedzie
>w lipcu.

W lipcu komputer nie bedzie wlaczany.. ehhh, to przeciez nierealne :)

>plyte,
>Nie mam W98, ale nie instaluje zbednych programow. Bo niby po co?
>Zeby mi humor poprawialy?

Zeby "chlodzily" procka tudziez ostrzegaly jezeli padnie np. cooler..

>Aha, nie rozumiem, moze konkrety.

Konkret ???? To byl najkonkretniejszy konkret jaki moglem napisac.
Read The Fuck*.* Manual :)

>sdramy
>Za 99 lat Twoje SDramy beda antykiem jak Hindenburg:)

Chodzi Ci o czlowieka czy sterowiec ? ;>

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl