Re: BX AT dla Slot1

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Thu 03 Jun 1999 - 13:18:15 MET DST

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości:
<375826c1.739359_at_news.lublin.pl>...
>Dnia Tue, 1 Jun 1999 02:39:25 +0200, "winDoZo"
<windozo_at_kki.net.pl>
>napisał/a:

>W lipcu komputer nie bedzie wlaczany.. ehhh, to przeciez
nierealne :)

Jak sie ma klimatyzator to realne:) Ale trzeba go miec:(

>Zeby "chlodzily" procka tudziez ostrzegaly jezeli padnie np.
cooler..

Tak, ale slyszalem ze taki soft-cooler spowalnia o ulamek
procenta wydajnosc systemu. Nie wiem jak jest w istocie, bo nigdy
tego nie istalowalem. Cooler przed wyzionieciem ducha tez raczej
daje objawy agonii:)

>Konkret ???? To byl najkonkretniejszy konkret jaki moglem
napisac.
>Read The Fuck*.* Manual :)

No tak, ale mnie chodzilo o numer strony naturalnie:))

>Chodzi Ci o czlowieka czy sterowiec ? ;>

Wszystko jedno. Jedno i drugie juz nie istnieje. To samo bedzie z
tymi SDRAMami :)

pozdrawiam

--
winDoZo