Re: Jakie napiecie max na MMX?

Autor: King Crimson (gabriel_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 18:34:24 MET DST

In article <7is9qm$4pl$2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>,
maniek22_at_polbox.com says...

> Jakie jest maksymalne bezpieczne napiecie na rdzen proca iPMMX. Standard to
> 2,8V, ale co sšdzicie o 3V? Będzie pieczony procek, wędzony, czy suszony ;-)

Na stronie Intela mozna przeczytac dopuszczalne napiecia
zasilania dla poszczegolnych procesorow. W przypadku
i233MMX, ktorego ongis posiadalem, jest podane 2.8 +/-
0.1V. Poniewaz moj chodzil na 266 (magistrala 75Hz na GA-
586_t2) ciut niestabilnie, puscilem go na 2.9 i bylo
okay. Puscilem go rowniez na probe na 3.0V (sam juz nie
wiem po co), i tez chodzil, aczkolwiek troche bardziej
sie grzal. Ale Ci sie raczej nie usmazy. Dalej juz sie
balem...

Gdy pomysle, co ja ostatnio wyprawialem z moim Celerkiem
300A, aby ruszyl na 504... Ale powyzej 2.6V nawet mnie
strach zlapal. W koncu sie pogodzilem z tym, ze jego
maksymalne mozliwosci koncza sie na 464Mhz, i teraz sobie
chodzi na 2.1V.

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)