Re: SB Link

Autor: King Crimson (gabriel_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 18:34:30 MET DST

In article <94Y23.414$px.212579_at_news.tpnet.pl>,
squadaq_at_box43.gnet.pl says...

> ciekawe określenie ...

Ale wedlug mnie uzasadnione. Patrz nizej.

> dość popularne karty na YMF 724 mają ....

Fakt, dlatego zakupilem karte Yamaha WaveForce XG192.
Tylko ze polaczenie tego kabelka duzo nie dalo. Co prawda
pod czystym DOSem moglem odpalidz takiego Prine of Persia
2 (ktory przy zdjetym kabelku byl gluchy jak pien), ale
juz Raptor, KGB, Dune nie chcialy pojsc, ani pod DOSem,
ani nawet *w okienku dosowym* !!! Moze nie
eksperymentowalem wystarczajaco dlugo z "setupds.exe",
ale mi sie nie chcialo. Poza tym jakosc MIDI bardzo mnie
rozczarowala - brzmia po prostu zalosnie. Pomyslem sobie,
"ale kupiles badziewie" i oddalem tego samego dnia z
powrotem do sklepu.

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)