Re: Programy pod win CE do palmtopow

Autor: Slawomir Siwek (Slawomir.Siwek_at_pse.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 16:45:46 MET DST

Jan Slusarczyk wrote:

> Coś Ci się pomyliło niestety... CE nie są w "okrojonymi Windami" tylko
> całkowcie innym, modularnym systemem operacyjnym. Są podobne zewnętrznie i
> podobnie się je programuje, ale to nie jest normalny Windows.

> 1. Nie ma polskich CE tym bardziej na Toshibie, która nie produkuje
> palmtopów.
> 2. CE nie pracuje na platformie x86 więc program skompilowany dla Peceta nie
> ma prawa działać na CE, które używa całkowicie innych procesorów.

Mozna jeszcze gdzies sciagnac api do winCE (razem z emulatorem) ale za
to bez cross-kompilatora.
Ale za to istnieje visual studio razem z mozliwoscia skompilowania pod
wince (mips lub ten drugi procesor).
Moze to otym jest mowa. Dodatek to visual studio kosztuje ok 600 zl
(versja pod VC 6.0 lub VB ?.?)

Istnieje mozliwosc wgrywania nowego oprogramowania ale nie wiem jak to
zrobic. W inny sposob kopiuje sie jak kazde inne oprogramownie (wada:
jest ulotne razem z padem baterii)

Dos niet. Bo jest WinCE. Sa za to emulatory (no free) dosa.

Jest grupa cos jak *windowsce*.

W kwesti kupna kompilatora to lepiej zadzwonic do MS niz szukac
informacji na ich stronach. Maja bardzo nieswieze dane.
Slawomir Siwek.
Secret Code: 42 69 6C 6C 20 47 61 74 65 73 20 74 6F 20 63 68 75 6A