Re: Programy pod win CE do palmtopow

Autor: Jan Slusarczyk (janslu_at_dobrestrony.com.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 15:48:01 MET DST

> CE to normalne windy , tylko nieco okrojone. Przy niektórych
> funkcjach API w helpie możesz zobaczyć notkę
> "nie działa w CE".

Coś Ci się pomyliło niestety... CE nie są w "okrojonymi Windami" tylko
całkowcie innym, modularnym systemem operacyjnym. Są podobne zewnętrznie i
podobnie się je programuje, ale to nie jest normalny Windows.

> Kiedyć machnšłem zdrowš aplikację na kompie stacjonarnym,
> wgrałem na palmtopa Toshiba z CE polskim i poszło bez zajšknienia.
> Nawet niespecjalnie zwracałem uwagę, że piszę dla CE.

1. Nie ma polskich CE tym bardziej na Toshibie, która nie produkuje
palmtopów.
2. CE nie pracuje na platformie x86 więc program skompilowany dla Peceta nie
ma prawa działać na CE, które używa całkowicie innych procesorów.

Pozdrawiam
Janek Ślusarczyk
http://palmtopy.dobrestrony.com.pl