FSB a Plyta?

Autor: Pixel (pixelek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 30 May 1999 - 21:16:58 MET DST

Jak to jest z tym taktowaniem plyt glownych? Niektorzy pisza, ze:
FSB AGP PCI
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
66 66 33
75 75 37.5
83 66 41.5

Natomiast u mnie w instrukcji jest dokladnie opisane, mniej/wiecej tak:
FSB AGP PCI
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
66 66 33
75 75 37.5
83 66 33
100 66 33
Oraz bardzo duzo posrednich, takich jak 68, 95 itd. Chodzi mi o to, ze u
mnie na PCI szybkosc wieksza od 33Mhz mozna uzyskac tylko przy 75Mhz na FSB.
Dlaczego? Czy to w ogole ma jakies wieksze znaczenie? Mam tez inne pytanko:
W tej chwili DIMM pracuje na 100Mhz, czy lepiej jest go zsynchronizowac z
AGP i dac mu 66Mhz??? (mam Rive128 Agp).

...Dzieki !