Re: Programy pod win CE do palmtopow

Autor: pluton (nabla_at_jmk.lodz.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 12:54:44 MET DST

cześć

> Mam prosbe.
> Jak sie pisze programy pod system operacyjny windows CE do palmtopow,
> Nokia Communicator.
> Czy tam jest jeszcze dos.
> Czy mozna te programy wgrywac do flasha .
> Jezeli ktos ma doswiadczenie to prosze o kontakt.

CE to normalne windy , tylko nieco okrojone. Przy niektórych
funkcjach API w helpie możesz zobaczyć notkę
"nie działa w CE".
Kiedyć machnšłem zdrowš aplikację na kompie stacjonarnym,
wgrałem na palmtopa Toshiba z CE polskim i poszło bez zajšknienia.
Nawet niespecjalnie zwracałem uwagę, że piszę dla CE.

--
CUL
pluton