Re: Kalamarz w HP

Autor: Patryk Truchel (patrick_at_student.man.bialystok.pl)
Data: Sat 29 May 1999 - 20:40:27 MET DST

Jacek Grodzki <jacgro_at_venus.ci.uw.edu.pl> wrote in message

> Przepraszam, co ma papier do tego? Przecież głowica drukarki
> atramentowej nawet nie styka się z papierem.

> Też mi się wydawało, że dyszki się zapychają. Czyściłem więc
> programikiem do czyszczenia [,,.] Czyściłem też ręcznie (przecierając b.
delikatnie głowicę) i
> uzyskałem tylko pogorszenie jakości.

A teraz mała zagwozdka:
czym przecierałeś głowice:
a) papierkiem ściernym(tj. toaletowym)
b) chusteczkami higienicznymi
c) czymś innym (np. ściera do naczyń) ...???
Do przecierania głowicy nadają sie _wyłącznie_ chusteczki bądź ręczniki
papierowe, tj.
materiały, które nie tracą włókien [podejrzewam, iż to sprawiło pogorszenie
jakości po przetarciu...]

Nie zdarzyło mi się jeszcze, by drukarka sama z siebie zdarła mi zbiorniczek
(maiłem HP600 przez 2 lata a teraz od niecałego roku HP 690C)....

Pozdrawiam, Patryk

Patryk Truchel                WebMajster
ICQ: 34906995
[patrick_at_student.man.bialystok.pl]