101pee.exe ?pomoc antivirusowa

Autor: Alfred Budziak (sfbudzia_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sat 29 May 1999 - 13:15:24 MET DST

czesc ,
trafil mi sie jakis virusek . Chyba jest rozprowadzany poczata
przy uzyciu IRC-a . Manifestuje sie umieszczaniem
execu 101pee.exe ,ktory robi kaszane na dysku gdy sie go
uruchomi. W kazdym razie najnowszy MKS98demo go nie widzi
i nie wiem gdzie jest zaczepiony kod wirusa.
Prosze o pomoc.
F.
ps: jezeli moje obserwacje sa troche "nie tak" to przepraszam.
acha. mirc mailowal chyba w ludzi ktorym zrobilo sie whois-
ale nie jestem na 100% pewny.